Ми обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм; розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах; створили списки використаних джерел; розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці; оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах; створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій; переглянули План вивчення теми та внесли до нього відповідні зміни; осмислили, чого вони навчилися в цьому Модулі; запланували, як вони будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах
четверг, 3 октября 2013 г.
Модуль 5
Ми обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм; розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах; створили списки використаних джерел; розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці; оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах; створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій; переглянули План вивчення теми та внесли до нього відповідні зміни; осмислили, чого вони навчилися в цьому Модулі; запланували, як вони будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий