Я дізналася, що навчання, в якому
використовуються мережеві опитувальники та навчання, в якому використовується
співробітництво на базі сервісів Веб- 2.0 створює важливі та ефективні умови для покращення
процесу навчання учнів та оцінювання проектних робіт. Вчитель має приймати
активну участь щодо безпечної роботи в Інтернеті та пояснює
особливості роботи нових інтерактивних сервісів Інтернету, які допомгають змінити
традиційні шляхи співробіництва та взагалі покращити навчання.
Наступні ресурси, що використовуються для спільного
навчання і спіпраці як блог, вікі, вебсайти (для спільного розміщення та
редагування документів), сайти списків та спільних закладок допоможуть учителю
організувати навчання на нових засадах. Учні
мають змогу в школі і вдома, під час вихідних або канікул самостійно редагувати
власні документи, працювати на виконання тестів та виконувати творчу роботу над
проектами
Комментариев нет:
Отправить комментарий